Followers

seharian bersama mereka :)

assalammualaikum

setelah seharian bersama mereka yang saya rindu,,
sai nak ceritakan pengalaman semalam yang sai perolehhi,,
first,, semalam hujan yang suda tidak berhenti selama 1hari 1malam,,
semalam keluar rumah jam 9pagi dengan dibawa oleh driver bus saya,, huhu,,
sai smpi kota tinggi dalam jam 10stgh dan teros menaiki bas untuk pergi ke city square,,
perjalanan ku tempuhi dengan diiringi hujan yang tiada hentinya,,
sampi sahaja di tiram,, driver bas sai bagi tahu,, jalan tidak bole dilalui,, air dah naik,,
orang-orang dalam bas risau dengan keadaan itu,,
maka driver bus sai pown mencari jalan lain untuk dilalui,,
rempuh segala rintangan diiringi doa,,
sangat-sanagt takot ye,,
maka kami melalui jalan senai untuk pergi ke bandar ye,,
sampai dibandar sangat-sangat bersyukur..
sai msok ke dalam city square untuk berjumpa dengan mereka yang sai rindui itu,,
tp semasa jmpe dieowg maseh juga memikirkan cara untuk balik sebab takot air x surut,,
tapi apa-apa pon saye tetap bergembira bersama kawan-kawan saya,,
terima kaseh pada syera, nabila, dan intan kerana meluangkan masa bersama saya,,
SAYANG KALIAN SEMUA ..
 *nikmati gambar sebentar :)












ok,, setelah jam 6 petang keluar untuk menunggu bas,,
risau sangat-sangat sebab tiada bas balik ke kota tinngi,,
maka dengan itu sai menaiki bas untuk pergi ke tiram,,
sampai di tiram tunggu lebey kurang setengah jam baru la muncul bas kota tinggi,,
dengan rasa bersyukur menaiki bas tiu,, dan sampai di kota pada jam 7setangah malam,,
denagn segera pergi menuju ke bas untuk balek kerumah,,
hujan masih juga tidak berkenti,,
ayah amik sai dengan menaiki motosikal berpakaian baju hujan,,

** hahaha,, ayat-ayat sai diatas sangat-sangat la poyo ok,, hahaha :)
** gambar-gambar diatas dicedok di facebook syera :)




sombong !

Assalammualaikum,,

hurmm entry kali niw agk ingin luahkan cket la rase x puas haty sai niw kat seseorang,,
spe ye agknyer??
ad la kan satu makhluk Allah uh,,
ala,, die egt die cntek,, die dah jd PA nak sombong!
huh! nonsense,, saya seda saya hnye budak prktikal,,
tp tolong la phm,, saye pown manusia gak,,
x suke ok orang nak sombong2 nie,,
nak wat mke la,, ap la,, tau la lawa,,
so x yah la nak wat mke buruk kan,,
bile ia x kan sombong?
time die perlukan saye nak wat sesuatu,,
lau x,, nak ckp pown huh!
lau tnye pown nak x nak je jwb,,
ish! ko egt ak heran ke??
hish! x heran k,,
x heran langsung !!!!!!!!!!!!!!



p/s : sbnrnyer x niat pown nak tlis,, tp dah x thn la tgok care die,, maaf la ye puan -_-

kebosanan -_-

assalammualaikum~~

hary niw dah mggu ke-9 sai prktikal,,
ap rse agknyer mse prktikal niw??
hurm,,
mcm2 rse ad,,
rse bosan,x best,x ske,penat n macam2 rasa,, senang ckp sesedap rase la,,
ok,, bosan k dok kat ofis niw,, bosan sgt2
ble agknyer nak abes prktikal y sangat mmbosankan,,
tiap2 ary tgok kalender kire bape lame nak abes,,
x saba nak abes prktikal niw,,
wlaupown uma dekt,,tpi ia ttp x best,,

skrg niw ap y sai mau adlh,,
kawan-kawan di poly pd,,
g shpg,,
g jalan-jalan,,
g karaoke ngn mbew2,,
mcm2 ag la,,
miss i2 smue,,
miss kat buku jugak,, teeeett!!!!!!!
haha,,



y pntg skang niw nak abes prktikal cepat,,
ish,,

*menghitung hary utk habis prktikal..